مراسم تقدر از خلبان شهبازی
تاریخ : جمعه 20 آبان 1390برچسب:خلبان شهبازی,تقدیر,مراسم,تشکر,تقدر,مراسم تقدر,از,شهبازی,خلبان,
نویسنده : علیرضا فوادیان

ير راه و شهرسازي در قدرداني از كاپيتان شهبازي و خلبانان پرواز ۷۴۲ مسكو ـ تهران تصريح كرد: درايت و كارداني شما در فرود موفق با وجود نقص فني منجر به افتخارآفريني ديگري شد كه حتي دشمنان هميشه ناكام اين مرز و بوم را به تحسين و تمجيد واداشت.

وزير راه و شهرسازي در مراسمي كه در شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران برگزار شده بود از كاپيتان شهبازي، ديگر خلبانان ، خدمه پرواز و مهمانداران پرواز ۷۴۲ مسكو ـ تهران قدرداني كرد.

در اين مراسم وزير راه و شهرسازي، اقدام شجاعانه و مهارت خلبان شهبازي در به سلامت نشاندن هواپيماي بوئينگ ۷۲۷ و نجات جان مسافران پرواز مسكو-تهران را مورد تقدير قرار داد و گفت: به دنبال اين هستيم تا فراتر از سطح وزارتخانه هم از ايشان تجليل شود.

وي در ادامه به تحريم هاي ناجوانمردانه استكبار جهاني بر صنعت حمل و نقل هوايي ايران همچنين اقدامات اخير ياتا نسبت به شركت هاي هواپيمايي ايران اشاره كرد و اظهارداشت: با اين اقدام شجاعانه اسم شما در تاريخ ثبت خواهد شد و استكبار به جاي اينكه بپرسد بايد خجالت بكشد.

وزير راه و شهرسازي در ادامه افزود: ما به فكر معيشت و عزتمندي شما هستيم و با هم عهد و پيمان ببنديم به اصولمان پايبند باشيم چرا كه ما كشوري هستيم داراي اصول و عقايد ارزشمند و هدف ما نيز فراهم نمودن زمينه خدمت از طريق شما به مردم است.

مهندس علي نيكزاد در اين مراسم يادآور شد: با وجود تحريم‌هاي دشمن توانسته‌ايم مشكلات بخش هوايي كشور را برطرف كنيم.

وي با اشاره به اينكه به دنبال عزتمندي و سربلندي كشور و مردم هستيم ،گفت: با مشكلات مقابله مي كنيم و به سرمنزل مقصود خواهيم رسيد.
نيكزاد افزود : دشمن از انسانيت بويي نبرده است و ما توانسته ايم بر تحريم هاي آنان غلبه كنيم.

همچنين در اين مراسم كاپيتان شهبازي خلبان بوئينگ پرواز ۷۴۲ مسكو ـ تهران گفت: با توكل بر خدا توانستيم اين فرود را انجام دهيم و اينكه اين كار بدون آسيب رساندن به جان كسي انجام گرفته در جهان بي نظير بوده است.

‌در پرواز بوئينگ ۷۴۲ مسكو ـ تهران (ششم آبان امسال) كه چرخ هاي جلوي هواپيما باز نشد ، خلبان شهبازي توانست با مهارت و بدون آسيب رساندن به سرنشينان ، هواپيما را با ۱۲۰ سرنشين به سلامت فرود آورد.

در لوح سپاس وزير راه و شهرسازي به كاپيتان شهبازي، ديگر خلبانان ، خدمه پرواز و مهمانداران پرواز ۷۴۲ مسكو ـ تهران آمده است: درايت و كارداني شما در فرود موفق پرواز مورخ ۲۶/۷/۹۰ هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران، با وجود نقص فني منجر به افتخارآفريني ديگري شد كه در پرتو آن نام نيك نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و فرزندان متعهد و متخصصش را بار ديگر بر زبان ها جاري ساخت و حتي دشمنان هميشه ناكام اين مرز و بوم را به تحسين و تمجيد واداشت.

در ادامه اين لوح سپاس تاكيد شده است: بدينوسيله اززحمات و حسن تدبير جنابعالي و كليه كادر پروازي تشكر و قدرداني مي كنم و از خداوند متعال مسئلت دارم كه پيوسته در انجام ماموريت هاي محوله و خدمت به مردم كشور عزيزمان موفق و مؤيد باشيد.

كاپيتان هوشنگ شهبازي، خلباني است كه هواپيماي بوئينگ ۷۲۷ پرواز مسكو- تهران را بدون چرخ دماغه بر باند فرودگاه مهرآباد، فرود آورد.

اين پرواز در ساعت ۱۱ و ۵۰ دقيقه از فرودگاه مسكو به مقصد تهران پرواز كرده بود و قرار بود در ساعت ۱۵ و ۲۰ دقيقه در فرودگاه امام برزمين بنشيند كه به دليل بروز نقص فني در ساعت ۱۶ در فرودگاه مهرآباد بر زمين نشست.

منبع: پايگاه اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي

 

 




نظرات شما عزیزان:

majid
ساعت11:26---18 آذر 1390
سلام.من لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
مرجع هوانوردی ایران و جهان. امید وارم توانسته باشم به شما کمک کنم. با ارسال نظر جهت بهتر شدن وبلاگ به من کمک کنید.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع هوانوردی و هوافضای ایران و جهان و آدرس airplane.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید